FAQ

Wanneer wordt de krat van Hugo bezorgd en tot wanneer kan ik bestellen?
  • Je kunt de krat altijd bestellen. Houd er wel rekening mee dat de Krat van Hugo maar één keer per week geleverd wordt. Als je maandag vóór 12u besteld, dan wordt deze de aankomende donderdag geleverd. Op de avond voor levering (woensdagavond) ontvang je vanuit de bezorgdienst een e-mail met een tijdsvak van 1 uur. Bestel je maandag ná 12u? Ook geen probleem! Je krat wordt dan de daaropvolgende donderdag geleverd.
Het tijdsvak komt mij niet uit. Kan ik deze wijzigen?
  • Omdat de bezorging in handen is van een externe partij hebben wij helaas geen invloed op de exacte bezorgtijden en de mogelijkheden hieromtrent.
Op het aangegeven bezorgmoment ben ik niet thuis. Wat nu?
  • Indien de bezorger jou niet thuis treft, dan probeert hij/zij de krat bij één van de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan gaat de krat retour en wordt er gekeken naar de mogelijkheden voor een nalevering. Je ontvangt sowieso van de chauffeur een bericht waarin de status van jouw krat met je wordt gedeeld.
Wordt de Krat van Hugo door heel Nederland bezorgd?
  • De Krat van Hugo wordt door (bijna!) heel Nederland bezorgd. Helaas is het niet mogelijk om de krat te leveren in Zeeuws-Vlaanderen of op de Waddeneilanden. Vinden we zelf ook heel jammer!
Is er ook een vegetarische variant van de Krat van Hugo?
  • Op dit moment is er (nog) geen vegetarische variant van de Krat. We doen ons best om zoveel mogelijk diversiteit te bieden in de borrelkrat. En aangezien het menu maandelijks wisselt, is er absoluut een kans dat er een vegetarische variant voorbij komt. Goed om in de gaten te houden!
Zit ik vast aan een abonnement als ik de Krat van Hugo bestel?
  • Nee, je zit helemaal nergens aan vast! Leuk om eens uit te proberen en als het bevalt, kun je natuurlijk altijd een nieuwe krat bestellen.
Zijn de producten in de Krat van Hugo echt allemaal uit Nederland?
  • Hugo vindt duurzaamheid heel belangrijk. Waarom zou je producten uit het buitenland halen, als hier zoveel lekkers wordt gemaakt?! Dus ja, alle producten die in de Krat van Hugo zitten, zijn afkomstig van eigen bodem. Bestel je ook direct de aanbevolen wijnen bij de krat? Dan kan het zijn dat deze wel in het buitenland geproduceerd zijn. Het streven is natuurlijk om Nederlandse wijnen te kunnen leveren, maar een overheerlijke wijnspijscombinatie is het uitgangspunt.
Kan er rekening worden gehouden met allergieën en dieetwensen?
  • Op dit moment is het helaas niet mogelijk om eventuele allergieën en dieetwensen door te geven bij de bestelling. Twijfel je en wil je graag weten of de inhoud van de Krat van Hugo voor jou geschikt is? Neem dan contact op met de klantenservice via info@dekratvanhugo.nl.
Kan ik de Krat van Hugo cadeau doen aan iemand?
  • Ja, dat kan! Kies bij het plaatsen van de bestelling voor een ander afleveradres. Helaas is het om praktische redenen nog niet mogelijk om een persoonlijk bericht aan de krat toe te voegen.
Ik heb de Krat van Hugo ontvangen, maar ben helaas niet tevreden over de inhoud. Wat kan ik doen?
  • Wij streven naar een mooi en eerlijk product met goede service. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de inhoud van de Krat van Hugo, dan horen wij dat heel graag. Stuur een mail naar info@dekratvanhugo.nl en dan zoeken we samen naar een geschikte oplossing!
Ik heb de Krat van Hugo besteld, maar wil toch mijn bestelling annuleren. Kan dat nog?
  • Als je je bedenkt vóór maandag 12u, dan is het nog mogelijk om de bestelling te annuleren. Omdat je een product met een beperkte houdbaarheidsdatum bestelt, vervalt je herroepingsrecht.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
  • Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur dan een mailtje naar info@dekratvanhugo.nl en wij komen er bij jou op terug.    

FAQ

Wanneer wordt de krat van Hugo bezorgd en tot wanneer kan ik bestellen?
  • Je kunt de krat altijd bestellen. Houd er wel rekening mee dat de Krat van Hugo maar één keer per week geleverd wordt. Als je maandag vóór 12u besteld, dan wordt deze de aankomende donderdag geleverd. Op de avond voor levering (woensdagavond) ontvang je vanuit de bezorgdienst een e-mail met een tijdsvak van 1 uur. Bestel je maandag ná 12u? Ook geen probleem! Je krat wordt dan de daaropvolgende donderdag geleverd.
Het tijdsvak komt mij niet uit. Kan ik deze wijzigen?
  • Omdat de bezorging in handen is van een externe partij hebben wij helaas geen invloed op de exacte bezorgtijden en de mogelijkheden hieromtrent.
Op het aangegeven bezorgmoment ben ik niet thuis. Wat nu?
  • Indien de bezorger jou niet thuis treft, dan probeert hij/zij de krat bij één van de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan gaat de krat retour en wordt er gekeken naar de mogelijkheden voor een nalevering. Je ontvangt sowieso van de chauffeur een bericht waarin de status van jouw krat met je wordt gedeeld.
Wordt de Krat van Hugo door heel Nederland bezorgd?
  • De Krat van Hugo wordt door (bijna!) heel Nederland bezorgd. Helaas is het niet mogelijk om de krat te leveren in Zeeuws-Vlaanderen of op de Waddeneilanden. Vinden we zelf ook heel jammer!
Is er ook een vegetarische variant van de Krat van Hugo?
  • Op dit moment is er (nog) geen vegetarische variant van de Krat. We doen ons best om zoveel mogelijk diversiteit te bieden in de borrelkrat. En aangezien het menu maandelijks wisselt, is er absoluut een kans dat er een vegetarische variant voorbij komt. Goed om in de gaten te houden!
Zit ik vast aan een abonnement als ik de Krat van Hugo bestel?
  • Nee, je zit helemaal nergens aan vast! Leuk om eens uit te proberen en als het bevalt, kun je natuurlijk altijd een nieuwe krat bestellen.
Zijn de producten in de Krat van Hugo echt allemaal uit Nederland?
  • Hugo vindt duurzaamheid heel belangrijk. Waarom zou je producten uit het buitenland halen, als hier zoveel lekkers wordt gemaakt?! Dus ja, alle producten die in de Krat van Hugo zitten, zijn afkomstig van eigen bodem. Bestel je ook direct de aanbevolen wijnen bij de krat? Dan kan het zijn dat deze wel in het buitenland geproduceerd zijn. Het streven is natuurlijk om Nederlandse wijnen te kunnen leveren, maar een overheerlijke wijnspijscombinatie is het uitgangspunt.
Kan er rekening worden gehouden met allergieën en dieetwensen?
  • Op dit moment is het helaas niet mogelijk om eventuele allergieën en dieetwensen door te geven bij de bestelling. Twijfel je en wil je graag weten of de inhoud van de Krat van Hugo voor jou geschikt is? Neem dan contact op met de klantenservice via info@dekratvanhugo.nl.
Kan ik de Krat van Hugo cadeau doen aan iemand?
  • Ja, dat kan! Kies bij het plaatsen van de bestelling voor een ander afleveradres. Helaas is het om praktische redenen nog niet mogelijk om een persoonlijk bericht aan de krat toe te voegen.
Ik heb de Krat van Hugo ontvangen, maar ben helaas niet tevreden over de inhoud. Wat kan ik doen?
  • Wij streven naar een mooi en eerlijk product met goede service. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de inhoud van de Krat van Hugo, dan horen wij dat heel graag. Stuur een mail naar info@dekratvanhugo.nl en dan zoeken we samen naar een geschikte oplossing!
Ik heb de Krat van Hugo besteld, maar wil toch mijn bestelling annuleren. Kan dat nog?
  • Als je je bedenkt vóór maandag 12u, dan is het nog mogelijk om de bestelling te annuleren. Omdat je een product met een beperkte houdbaarheidsdatum bestelt, vervalt je herroepingsrecht.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
  • Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur dan een mailtje naar info@dekratvanhugo.nl en wij komen er bij jou op terug.